CALMNESS

PL
Hej moi kochani!
Na początek zaznaczam że zdjęcia z posta są z mojej galerii w telefonie i były zrobione w grudniu, z powodu natłoku różnych zajęć nie miałam czasu ich dodać a że teraz siedzę w domu i mam ku temu sposobność to to robię aby się "nie zmarnowały" :D
Z racji tego, że w środę zamknęli moją uczelnie oraz wszytskie szkoły i uniwesytety oraz przedszkola w Polsce mam wolne i jestem u siebie w moim rodzinnym mieście. Jak wiecie bo teraz chyba trudno nie wiedzieć już chyba cały świat ogarnął koronawirus. Nie chcę wam teraz jednak dodawać postów o tym ani pisać wiele bo każdy wie jak jest. Chciałam tylko powiedzieć a raczej przypomnieć abyście jeżeli macie taką możliwość ZOSTALI W DOMU i dbali o siebie, bo nasze zdrowie i naszych bliskich jest najważniejsze i żadne pieniądze nie są w stanie go kupić!
Napiszcie jak sytacja wygląda w waszych krajach czy miastach oraz jakie jest wasze nastawienie. Ja jestem świadoma powgi sytuacji ale nie panikuje i wam też polecam takie nastawienie!
Z racji tego, że mam dużo czasu posty na pewno będę dodawać dużo cześciej niż to było ostatnimi czasy, bo teraz czasu to mam aż nadto!
Napiszcie jakie wy macie pomysł na spędzanie tego czasu w domu!
Ja w najbliższych dniach też będę dodwać różne moje propozycje na organizacje czasu bez wychodznia z domu.
Buziaki !

ENG
Hey my love
At the beginning I note that the photos from the post are from my gallery on the phone and were taken in December, due to the sheer volume of activities I did not have time to add them and that now I am sitting at home and I have the opportunity to do it so that I do not "wasted": D
Due to the fact that on Wednesday they closed my universities and all schools and universities as well as kindergartens in Poland, I have free time and I am at my home town. As you know, because now it is probably hard not to know, probably the whole world has enveloped the coronavirus. However, I don't want to post you about it now or write much because everybody knows how it is. I just wanted to say or rather remind you that if you have the opportunity STAY AT HOME and take care of yourself, because our health and our loved ones are the most important and no money can buy it!
Write what the situation looks like in your countries or cities and what is your attitude. I am aware of the seriousness of the situation but I do not panic and I recommend you this attitude!
Due to the fact that I have a lot of time posts I will definitely add more often than it was recently, because now I have too much time!
Write what ideas you have to spend this time at home!
In the coming days I will also be adding my various suggestions for organizing time without leaving home.
Kisses !










39 komentarzy:

  1. mt bonito o casaco a cor é mt bonita bjs

    OdpowiedzUsuń
  2. waiting that damn virus disappear or whatever... cant travel to another city because of this lolol... nice pics

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pracuje zdalnie z domu. Firma wszystko zorganizowała, zeby kazdy miał możliwość pracy z domu :) świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W NYC duzo officow pozamykanych =, ja sama z domu musze pracowac:( piekna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Your look is very sweet! I love your blog and follow u.
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Corona virus attack Russia more and more. Our kids don't go to school either. I sometimes envy dead people. It's so terrible to live.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola !!!!!
    Me encanta tu outfit, es muy chulo, me gusta como queda todo en conjunto, un 10
    Muacks !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. En casa sin salir,con paciencia y buen humor,nos queda para largo y el animo no hay que perderlo Precioso conjunto
    Besitos¡¡

    OdpowiedzUsuń
  9. This outfit is so amazing! I love that you mentioned the importance of staying home. It honestly is so important that people stay indoors as much as possible.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute outfit! I agree with you, it's best not to panic. Faith over fear. This too shall pass.

    Make Life Marvelous

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie projekty musimy przesyłać na email do profesorów. Uważam, że to dobry pomysł, przynajmniej nie będzie tylu zaległości ;) Świetna spódnica, wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracuję w Niemczech
    Paniki nie ma
    Sklepy wydzielają papier toaletowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi także zamknęli uczelnie, ale mam już normalnie zięcia prowadzone online. Bardzo mnie to cieszy, bo mam coś produktywnego do zrobienia :)
    Super stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za wizytę :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. These boots look so cool! Great outfit x

    Laura
    https://www.beautywithlala.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool outfit and nice post, dear! I'm your follower ))) Victoria, beauty4fem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw i bardzo podoba mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem podziebiona i od lekarza uslyszalam ze mam kupic sobie cos na przeziebienie i chodzic do pracy
    uwielbiam nasza sluzbe zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk ma przepiękny kolor :)
    Ja od środy siedzę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas na mieście jest luz.. Ludzi mało. Grunt to zachować spokój. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nareszcie mam czas na nadrobienie książkowych zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfect coat!!
    Greetings.


    NEW // NUEVO POST IN MY FASHION BLOG!! 🤗🏡: http://www.adrianosle.com/2020/03/renovar-o-morir.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki ładny look! A ten różowy płaszcz skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous outfit, I love that pink coat. Love the points you made about staying home, if you can, it is so important to keep those who are vulnerable safe.

    Sxx
    daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia. Ja z niecierpliwością czekam na koniec tej pandemii. U nas na podlasiu jeszcze tragedii niema. Na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe zestawienie. Płaszczyk bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great outfit!
    Love your cardigan so much!

    OdpowiedzUsuń
  28. buen outfit, me gusta la combinación, a quedarse en casa entonces!
    abrazos

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódnica wpadła mi w oko;) lubię takie beżowe skórzane spódnice, więc od razu zwróciłam uwagę na nią:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Super outfit, I love your boots and pink coat. You look fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  31. Muy linda, me encanto el outfit, saludos:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja 👌👌

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger