TO HOME

PL
Hej moi kochani!
Przychodzę dziś do was z nowym postem i od razu na wstępie chciałabym zaznaczyć że zdjęcia były zrobione 11 marca kiedy to zamknęli nam uczelnie i wracaliśmy do domu z miast w których studiujemy :D
Szczerze to mimo ciągłego zmęczenia i narzekania na nadmiar zajęć to bardzo brakuje mi uczelni, zajęć i podróży pociągiem co weekend do domu i potem znów na uczelnie. Ale wiem że musi tak być i ciągle myślę o dniu kiedy to wszyscy wrócimy do naszych codziennych zajęć i będzie jak kiedyś.
Możecie się zastanawiać dlaczego co weekend wracałam do domu z miasta w którym studiuje, a to dlatego że bardzo lubię swoje miasto i swój pokój w rodzinnym domu, lubię rodzinnie chodzić na zakupy, do kościoła mojego no i mam tu samochód a tam nie :D W dodatku bardzo lubię jeżdzić pociągiem i ta podróż trwa 1,5 h więc to dla mnie idealny czas na chwilkę odpoczynku i obejrzenie jakiegoś serialu :D
A wy po przeprowadzce na studia lubiliście wracać do swojego rodzinnego domu ? Dajcie znać w komentarzach jak to u was wygląda lub wyglądało lub jak macie zamiar robić w przyszłości!
Buziaki

ENG
Hey my love
I come to you today with a new post and at the beginning I would like to point out that the photos were taken on March 11 when they closed our colleges and we were returning home from the cities where we study: D
Honestly, despite constant fatigue and complaining about excess classes, I really miss college, classes and train travel every weekend home and then back to universities. But I know it must be like this and I am constantly thinking about the day when we will all return to our daily activities and it will be as it used to be.
You may wonder why every weekend I came back home from the city where I study, and this is because I really like my city and my room in my family home, I like to go shopping in the family, I have a car here and I don't have a car here: DW I really like to travel by train and this journey lasts 1.5 hours so it's perfect time for me to rest and watch a series: D
And you, after moving to study, liked to go back to your family home? Let me know in the comments how it looks or looks like or what you intend to do in the future!
Kisses







27 komentarzy:

  1. Thanks for your sharing 😊 have a nice day...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pacience dear!!! Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, ja nie studiowałam więc nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muy bien vestida, para la ocasión. Un abrazo. carlos

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing,
    make sure you have a great time at home ♥
    My Uni also closed temporarily and we all doing online classes.

    xx
    Amira
    www.theamiraword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. You look good and i hope we will have nice days. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ujęcia kochana! :)

    Tak, wracam do rodzinnego domu co tydzień. W sumie mam taki długi weekend, bo zajęcia kończę już w czwartkowe popołudnie :D
    Takie powroty nie są dla mnie nowością, za czasów licealnych mieszkałam w internacie, więc jestem już przyzwyczajona.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. East or West home is best! Karolina! Have a nice time with your family!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez juz sie nie moge doczekać powrotu do normalności. Ja studiowałam w moim rodzinnym mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiałam wracać do domu ze studió, ale nie znosiłam się apkować i marnować czasu na podróże ;) na szczęście już po, ale dalej mam awersję do apokwoania haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat studiowałam w rodzinnym mieście, więc obce mi takie wyjazdy. Ale za to w pracy często wyjeżdzałam na szkolenia do różnych miast i trochę się naszymi pociągami najeździłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia! Też bym chciała żeby wszystko wróciło do normy, coraz bardziej dołuje mnie ta cała sytuacja. Trzeba jednak jakoś dać radę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo wyglądasz na tych zdjęciach :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubiłam jeździć pociągiem, bo mogłam w nim czytać. Na prawdę sporo książek wtedy przeczytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stay safe, friend! Hopefully this will all be over really soon and things can get back to normal. :) Love your outfit!

    Make Life Marvelous

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez jak nie pracowałam to jeździłam do domu co weekend i w każdy wolny. Lubię tak samo i też mam podobną odległość , chociaż troszkę mniejszą. Do domu warto wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Yes, life has changed with this quarantine, but we will manage! We will use this time to our advantage
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. I am no longer a student but a single mum of 10-year-old twin girls and I had to work from home as a translator - on the Covid-19 virus for pregnant mums and new parents actually so it gave me a sense of purpose - (as usual) as well as homeschooling them. But we did lots of cooking, exercising on the balcony and even had a picnic on it as the weather is very mild at the moment in the south of France.
    Love your gorgeous camel scarf and boots! Great article 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też narzekałam na wstawanie do pracy. A teraz jak siedzę w domu, to bym do pracy wróciła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja :) U mnie niewiele się zmieniło bo nie pracuje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger