ZAFUL REVIEV

Hey, my nice!
I come to you today with a new review of things from probably my favorite website: ZAFUL. This time I would like to introduce you to three things. The first thing is a beautiful short striped blouse with bare shoulders, it is really great and the material is very good. Another thing is a sweatshirt with butterflies, it is very special because it has a frill at the bottom which gives it a bit of elegance. The last thing is a short sweater with sleeves. Sweater is very nice but unfortunately it is too warm for me and I will be able to wear it on really cold days.
I think that this time I got in touch with everything everything is surprisingly well done.                     

I INVITE YOU TO zaful valentines day 2018!!!!!!!!!


And what do you like most about my order? Be sure to let me know in the comments!












22 komentarze:

  1. dobra sesja
    bardzo mi sie podoba
    polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga bluzka bardzo mi się spodobała, mam bardzo podobną - o ile nie taką samą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bluzeczka z motylkami <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. So nice items, lovely haul! U are so wonderful and these items look fantastic on you!
    Enjoy in a day, darling!♥

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza bluzka najbardziej mi sie podoba :)
    W Zaful mozna znalezc fajne ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne ciuszki :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczę się za każdą obserwację ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy można znaleźć na Zaful, świetny post. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Bardzo lubię rzeczy z Zaful, jak na razie nie zawiodłam się na tym sklepie ani razu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your hair... cool things you get from Zaful.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, fajnie się prezentujesz w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy też mam taką czarną bluzkę z odkrytymi ramionami :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Truly lovely!
    XOXO
    Jodie
    www.jtouchofstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy styl ;) a ty piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy! Podobają mi się spodnie ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej spodobała mi się bluzka z odkrytymi ramionami, ale inne ciuchy też są świetne :)
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ciuszki! Uwielbiam Zaful, zawsze można znaleźć fajne rzeczy :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely items! Great haul dear, I like It so much! <3
    I follow your lovely blog, would you follow back?
    kisses


    Wishlist for a current year

    OdpowiedzUsuń
  18. I am in love with these outfits!
    Can you follow me back?
    https://xlevinae.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger