I believe it




Hej kochani! Dziś przychodzę do was z nowym postem, który niestety znów pojawia się po dłuższej przerwie, a to dlatego, że brakuje mi czasu na tych wakacjach. Rozpoczynając wakacje miałam plan tylko jeden jedyny, że jadę na swoje praktyki na animatora do Ustrzyk i to tyle, ale potem okazało się, że pod koniec wakacji znowu wybieram się do Ustrzyk, w niedziele wróciłam z tygodniowego wolontariatu gdzie zajmowałam się dziećmi i było to dla mnie naprawdę świetne doświadczenie i każdemu to polecam jeśli macie taką możliwość to skorzystajcie na pewno nie będziecie żałować!
Dodatkowo zaczęłam chodzić na siłownię, wznowiłam naukę gry na gitarze, bo od zawsze moim marzeniem była gra, mam zamiar też kupić ukulele, bo im więcej poświęcam czasu temu to tym więcej szczęścia mi to daje. I pamiętajcie nigdy nie jest za późno na cokolwiek i ważne jest to żeby robić to co nas uszczęśliwia a nie to co narzucają nam czasem inni.

Mogę jeszcze dodać, że odkryłam sposób na trądzik, z którym zmagam się już od podstawówki, a teraz w końcu praktycznie się go pozbyłam. Jeśli chcecie post na temat pielęgnacji skóry tłustej skłonnej do trądziku, co na to zaradzić jak leczyć, jak ja leczę swoją skórę to koniecznie dajcie znać w komentarzach ! :)











40 komentarzy:

  1. oj gra na gitarze jest super gram na niej już od ponad 6 lat przez pierwsze 5 lat chodziłam do prywatnej szkoły muzycznej i dzięki jej znam się na nutach itp <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo wolontariat, jak super! Też się udzielałam w wolontariacie na tych wakacjach i byłam na tygodniowym wyjeździe z dziećmi, gdzie prowadziłam z nimi prace w grupach itd. Ale było naprawdę świetnie <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczke masz boską <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka. Szukam takiej :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, beautiful lady.
    I like your blog and I follow you!
    You looks amazing and I like your outfit!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna,luźna stylizacja! :)
    również w te wakacje chciałam zacząć chodzić na siłownie ale ze względu na przyjmowane leki na cerę muszę sobie odpuścić na jakiś czas..

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brałam udział w wolontariacie :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) O tak, post o pielęgnacji twarzy by sie przydał, bo też zmagam się z trądzikiem

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ale pięknie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog i post! Czekam na więcej :)
    Pozdrawiam i zapraszam <3
    https://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!

    Riwlawn.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to jestem totalną nogą jeśli chodzi o muzykę, na nerwach jedynie umiem grać:D Mam nadzieję, że kiedyś na blogu pochwalisz się tym jak grasz:)!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na trądzik zaczęłam brać kolagen bo niedobór go powoduje między innymi trądzik bądź zanieczyszczona wątroba. Tez według mnie chlorofil jest bardzo dobry serdecznie polecam do picia
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chciałam kiedyś uczyć się grać na gitarze i umiem tylko jedną piosenkę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uczylam sie na pianinie troche, ale juz nie pamietam^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia, przynajmniej dzięki tylu zajęciom na długo zapamiętasz te wakacje! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na post o leczeniu trądziku! Sama z nim walczę i chętnie poczytam o nowych sposobach. ;)

    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super outfit i piękny post! pozdrawiam ;)
    obserwuję, zapraszam do mnie- justynaax.blogspot.com
    wzajemne obserwowanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolontariat, gra na gitarze, siłownia.. Idealnie hahah <3
    Zawsze chciałam się nauczyć gry na gitarze, no cóż może kiedyś w końcu będzie mi dane się tego nauczyć.

    Zapraszam do siebie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja z chęcią poczytałabym sobie wpis o Twojej historii z trądzikiem, ponieważ dopadł mnie rok temu i nie chce opuścić:/ :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne zdjęcia i bardzo estetyczny blog :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  24. aaaa swietny outfit, taki luzny i wygodny ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że tak aktywnie spędzasz wakacje! Wolontariat to naprawdę wspaniała sprawa, warto się w niego angażować!
    Piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się twoja czapka i odpowiadając na twoje pytanie zdecydowanie tak! taki post będzie bardzo przydatny mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo ciekawą urodę! Super zdjęcia i świetny outfit!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny sportowy look!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na post o trądziku :) tkz. "Ssanie oleju" też pomaga i wybiela zęby
    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz niesamowitego bloga i świetne post!
    Zapraszam także na moj ;)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozchwytywana! To dobrze, że coś się dzieje w Twoim życiu i nie siedzisz w miejscu. Praca z dziećmi musi być trudna, ale podejrzewam, że przynosi masę szczęścia! Koniecznie napisz post o tej pielęgnacji!:) Z chęcią bym przeczytała!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawa stylizacja, chętnie tutaj pozaglądam :) Zapraszam także do siebie i dodaję do obserwowanych :) www.eterycznepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodenki są świetne! Bardzo podoba mi się ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie zorganizowałaś sobie aktywnie czas w wakacje :)!

    bluzka/body są jest swietna ! :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Your outfit is nice, you look great!

    Wanna follow each other?
    https://sweetlife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam kciuki za siłownię! Ja w zeszłym roku zapisałam się na gitarę, ale to jednak nie dla mnie (również jestem zdania, że nigdy nie jest za późno). Niesamowicie inspirujący post! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful girl, do you want in a magnificent occasion glorious bloom you do? jadegownshop black tie ankle length black evening dress size 10 reviews Here dress is customized for each aspect are excellent, the dress is very elegant and beautiful, you meet do not miss it.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger