PINK


Hej !
Przychodzę dziś do was z nowym postem niestety już w roku szkolnym :( Z jednej strony cieszę się bardzo bo to ostatni rok szkoły, ale z drugiej to w końcu klasa maturalna a ja będąc na profilu medycznym mam trochę nauki. Dodatkowo mam jeszcze czasem pracę naukę gry na gitarze i mnóstwo innych zajęć ale mam nadzieję , że dam radę i będzie dobrze! :) Jestem też tego zdania, że nie powinno się stawiać nauki ponad wszytsko i załamywać się gdy coś nam nie wyjdzie, bo czasu nie cofniemy jedyne co możemy zrobić to postarać poprawić się w przyszłości i nie poddawać jak od razu najważniejsze jest to aby wierzyć w siebie i cieszyć się z każdej chwilii a nie tracić czas na smutki ! :D










bluzka-h&m spodnie-House pasek-Sinsay torebka-Zaful buty-Vans kolczyki-Briju

43 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia
    świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych zajęć ☺
    Napewno dasz radę i tego co życzę😘
    Ślicznie wyglądasz 😍☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz i piękna figura <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, śliczna jesteś!!!! bardzo przyjemnie ogląda się zdjęcia ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz ;* cudowna bluzeczka ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy ćwiczysz posladki czy nie ale głównie na nie zwróciłam uwagę, megaaa <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz , fajny look ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie Twoj blog, chyba zostane tu na dluzej ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo fajnego instagrama
    Ten post tez jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. No matter if you have chosen the right dress for your event or simply have an inquiry about our collections or retailers, please do not hesitate to contact our team. jadegown cheap wedding dresses in adelaide reviews

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger