Christmas is coming

Heeeej !

Już niedługo święta ... w czwartek mamy już wigilię a ja wciąż nie czuje magii świąt. Też tak macie? Pamiętam zawsze czułam to coś cieszyłam się na święta, w sumie teraz też się ciesze bo świeta to piękny czas no w koncu kto ni lubi świąt ? Ale martwi mnie fakt, że nie czuć tego czegoś, an dodatek w tym roku mamy tylko jeden dzień wolnego przed wigilią a wiadomo każdy ma wiele do przygotowania przed świętami...ale cóz trzeba wziąć się w garść i zorganizować wszytsko w jeden dzień, ale wierze, że dam rade ! :) A jak jest u was ? czujecie, że blisko święta ? Czy moze tak jak u mnie ? Piszcie w komentarzach ! :)













75 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentujesz a ten sweterek jest śliczny :D :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek cudowny! *_* Ja zaczęłam czuć magię świąt, gdy razem z Ukochanym ozdobiliśmy nasz dom światełkami, zapachowymi świeczkami, choinką oraz łańcuchami. :)
    Dziękuję za wizytę u mnie! Oczywiście też obserwuję. :) Napisałaś właśnie, że zaczęłaś obserwować, jednak nie widziałam Cię, byś dołączyła do moich obserwatorów. :)

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, piekny sweterek!:)
    Szkoda tylko ze śniegu nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocieszę cie ja też nie czuję świąt :) Sweterek obłędny ♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na śnieg i chyba się nie doczekamy.
    ...No cóż...Wesołych Świąt!

    High Five? ;)
    ----------> http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W prawdzie czuję święta i robię wszystko żeby stworzyć świąteczny nastrój, tylko te +15 stopnii nie pasuje :p
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie pogoda nie wskazuje na to że to święta Bożego Narodzenia, dlatego też ten klimat podupada :/
    Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lasocki.. no no trzeba było się pochwalić :DD

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niby czuje święta, ale kurde jak to święta bez śnieguu ? :o
    Śliczna kurtka *.*

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. extra buty :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z każdym dniem coraz bardziej czuje tą atmosferę :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty *_* chce takie :D
    Chyba każdy z czasem słabiej odczuwa święta :)
    obserwujemy ??:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już czuje magię świąt! A do tego mam już wolne, także od jutra biorę się za wypieki :D A dziś ubieram choinkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie czuję świąt, brak mi śniegu...tak jak ty idę jeszcze do szkoły i bede miec jeden dzien czasu na przygotowania oh to stanowczo za malo :(
    PS super stylizacja i cudne buty!
    Pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylówka i taaak, ja też nie czuję tej maaagii świąt. Czuję się bardziej jakby zaczynała się wiosna :/
    Fajny blog, dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam do siebie:
    http://blog-julki-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna kurtka...w ogóle fajny cały strój :) Ja raczej czuję święta. Tylko szkoda, że nie ma śniegu :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia! ja czuję magię już od listopada haha, nigdy nie mam z tym problemu!

    pozdrawiam cieplutko!! :)
    http://fashionistky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia i super butki :)
    U mnie własnie pojawił się konkurs, więc zapraszam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja :* Też czuję święta :* Chcę już wigilię.Obserwuję.
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com oraz nataliaxxxsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chyba jeszcze nie czuję bo u mnie w domu nic się jeszcze nie dzieje. Żadnych przygotowań...

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już czuję święta, wszystko mam gotowe, ale i tak szkoda, że tylko jeden dzień wolny;/
    Obserwuje
    zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja a ten sweterek jest śliczny aż chce go mieć, pozdrawiam i zapraszam do siebie:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety nie czuje świąt . Może to troche przez tą pogodę, albo przez to że jutro mam próbne matury i tylko o tym mysle ; //

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tych świąt nie czuje tak samo jak kiedyś. Sama nie wiem czemu. Ja do przygotowań mam 2 dni :/ Świetny blog, aż chce się go czytać :)
    zapraszam do mnie tylko ja zaczynam dopiero xd http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świąt w tym roku chyba nikt nie czuje. To chyba przez tą pogodę, brak śniegu i jest ciepło jak wiosną (no przynajmniej u mnie)
    julia-michalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak sobie czuje te święta, chodź nie lubię zimy to śnieg powinien być, to on daję tą atmosferę :)
    zapraszam
    http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak ładnie się to komponuje wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki wystawom i inspiracją czję te święta
    chodź przez brak śniegu trochę mniej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już od kilku lat nie czuję atmosfery świąt ;c Mam nadzieję, że może w wigilie troszeczkę przprószy śniegiem ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam święta, ale w tym roku z atmosferą słabo :/ Fajna stylizacja! ja cie zapraszam do mnie. Mam nadzieje że zostaniesz na dłużej i pomożesz mi zdobyć 300 osób <3
    Pozdrawiam
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne buty :)
    Zapraszam do mnie:

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)
    Parka bardzo mi się podoba- też bym chciala taką sobie sprawić <3

    Masz rację, nie czuć tej magii świąt teraz... jakoś dziwnie tak jest :/


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz. mam podobne buty. :) obserwuję xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne buty. Ja nie czuję świąt i pewnie ich nie poczuję :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia śliczne :D
    Ja nie odczywam takiej atmosfery jak zawsze , no bo jednak śniegu nie ma, jednakże można poczuć już te zapachy, zobaczyć wizje wspólnych świąt (przynajmniej w moim wypadku)
    Za niedługo wyjeżdżam i nie mogę się doczekać celu tej podróży, To mi sprawia największą radość
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja czuję tą magię :) wydaje mi się, że niektórzy czekają na cud, aż zaczną dziać się dziwne rzeczy i wtedy ją poczują.. wystarczy zadać sobie pytanie czym jest dla Ciebie ta magia świąt? może odpowiedź jest prosta, a Ty po prostu jej nie zauważasz ;)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie wyglądasz! Ja w tamtym roku jakoś nie za bardzo czułam świąteczną atmosferę. Fajny pościk!
    Pozdrawiam, Majaa
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zawsze już na początku grudnia czuję zapach świąt, kocham je, tak miło mi się kojarzą. :)
    Ładna stylizacja :)
    Życzę wszystkiego dobrego na nowy rok i wesołych świąt!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna sesja. Pisałaś u mnie na blogu, że obserwujesz, niestety nie wiedzę cię w obserwujących nwm czemu ;x
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :)) Masz może ochotę odpowiedzieć na LBA ode mnie :)? Byłoby mi miło.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  43. wesołych świąt :) naprawdę masz bardzo fajnego bloga i bardzo mi się on podoba :* obserwuje :) jeśli tobie podoba się mój blog zaobserwuj mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. No czuje że sa te święta ale oby było fajnie :D
    obserwacja wspólna?
    pinaxi.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz strasznie ładne buty, mega mi się podobają! :)

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz!
    Ja w zeszłym roku kompletnie nie czułam świąt. Teraz jednak mimo braku śniegu je poczułam i jest to wspaniały czas:3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny sweterek! Ja uwielbiam święta i czuję magię świąt co roku ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację daj znać u mnie na blogu ;)
    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwujemy? jeśli tak, to daj znać u mnie na blogu :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety już po świętach, ale czekam na sylwestra!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Też magii jakoś w te Święta nie czułam. Na szczęście,jest już po i tylko czekać na Sylwester z Polsatem! xd :)
    Obserwuję ♥
    My blog - click!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post!
    Zapraszam również do siebie na notkę świąteczną! :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ta magia świąt z roku na rok bardziej zanika..

    zapraszam do zaobserwowania ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie czułam świąt przed nimi, w trakcie również, a teraz jest mi smutno że już się skończyły, bo nie zdążyłam się nacieszyc.
    Świetny post :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz. Ładne zdjęcia :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale masz śliczną kurtkę ♥

    obserwujemy ? ja już :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny, praktyczny zestaw :)
    Szkoda, że święta tak szybko zleciały.
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowny sweterek <3
    Śliczna stylizacja kochana <3
    Zapraszam do nas :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślicznie wyglądasz! Ja czuję magię świąt, mimo, że bez śniegu :(
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi tegoroczne Święta bardzo szybko minęły. Świetny wygląd bloga! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna stylizacje, święta tak szybko minęła, a juz niedługo szkoła ;c
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super stylizacja!
    Zapraszam: http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapraszam serdecznie na rozdział 11 :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Kurtka jak i sweterek bomba :P
    Ja muszę powiedzieć, że święta minęły szybciej niż je poczułam :D ale nie zmienia to faktu, że i tak są wspaniałe
    http://swiat-joni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Boski post, tylko, że ja za późno na niego trafiłam. No ale do tematu. Ja też nie czułam świąt, były i minęły. Ught :/ . Piękny blog *.* Obserwuję :)
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger