Christmas inspiration

Hej chciałam się z wami dziś podzielić świątecznymi inspiracjami. Wiem, że mamy dopiero początek grudnia, ale w sklepach aż roi się od świątecznych ozdób. Na YouTube można też już oglądać Vlogmas co na pewno wprowadza nas w świąteczny nastrój.

Nie wiem jak wy ale ja mimo, że lubię biały kolor, nowoczesność itp, to na święta lubię pozostawać przy tradycyjnych kolorach, zielonej choince i rodzinnej atmosferze.

A jak wy najlepiej lubicie spędzać święta? Jakie są wasze ulubione kolory i ozdoby świąteczne?
Koniecznie napiszcie w komentarzach!











12 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje! Dla mnie kolory świąteczne to czerwony i złoty, srebrny również :) Uwielbiam Święta i cały okres przedświąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny post
    swietne inspiracje
    bardzo tumblr

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne inspiracje ^^ Aż czuć zbliżające się święta :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej w świętach lubie lampeczki i klimatyczną herbatę przy choince :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne inspiracje , podobają mi się :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje tu az pachnie swietami :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! Ja już nie mogę doczekać się świąt!!! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger