ROSSMANN -49%/-55% - CZYLI CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSMANIE?


Hej! Z racji tego, że nigdy jeszcze u mnie na blogu nie było posta o kosmetykach, to postanowiłam wykorzystać ową promocję w rossmanie na to, żeby zrobić właśnie takiego posta :)
Na promocji kupiłam kosmetyki te sprawdzone co używam od jakiegoś czasu np. podkład z maybelline AFFINITONE co jest moim ulubieńcem bo jest mega lekki i nie czuje, że mam coś na twarzy co jest dla mnie mega plusem, bo nie lubię ciężkich podkładów lub te, które chciałam przetestować - Kylie lips MILKY BROWN kocham tą pomadkę jest cudowna i długo się utrzymuje.
Jeśli macie problem z ustami to polecam wam widoczną na zdjęciu pomadkę ochronną z Eveline SOS jest cudowna - opakowanie jest super, a jej konsystencja - Boska ! Jest taka jakby trochę miodowa nigdyy jeszcze nie miałam tak super pomadki ochronnej.



Pierwszą nową testowaną rzeczą, w której się po prostu zakochałam jest błyszczyk jeden jak i drugi z wibo SPICY lip gloss. Jest cudowny nadaje ustom połysku i zawiera takie drobne drobinki brokatowe co mega mi się podoba ! Zdecydowanie mogę wam go polecić - najlepszy jak dla mnie bezbarwny ale kolorowe też fajne :)


Teraz to co chciałam chyba kupić najbardziej - wibo eyebrow pomade. Jestem w niej zakochana. Od jakiegoś czasu chciałam kupić pomade do brwi ale jedynym dobrym produktem jaki znalazłam była pomada zapewne wszystkim znana z Inglota, która kosztuje 37 zł a za dużo to jej tam nie ma. Dlatego też, gdy tylko dowiedziałam się, że wibo ma nowy produkt- własnie tą pomadę, to postanowiłam ją wypróbować i teraz wiem, że bedę ją kupować zawsze bo jest cudowna.


Kolejne produkty to są tusze do rzęs i widoczna w tle odżywka do rzęs z Eveline, która cudownie wydłuża rzęsy, jak macie problem, z krótkimi rzęsami to polecam dać tą odżywkę a na nią widoczny na zdjęciu fioletowy tusz z lovely i wasze rzęsy będą dwa razy dłuższe! Serio nawet sam ten tusz mega wydłuża. I nie myślcie, że jak tusze z tańszej firmy to gorsze, bo przed nimi miałam znany wszystkim z maybelline lash sensational w tym takim perłowo-fioletowym opakowaniu i jak dla mnie był beznadziejny, rzęsy miałam strasznie krótki o połowę krótsze niż po tych nowych ze zdjęcia. Miałam też maybelline the colossal go extreme volum i tak samo było jeszcze gorszy niż ten wczesniejszy i strasznie sklejał rzęsy. Także jeśli macie taki problem jak ja to bardzo wam polecam tusze ze zdj i odżywkę!


Ostatnie dwa produkty to cień z REVLONU, fioletowy bo ostatnio mam fazę na kolorowe matowe cienie strasznie mi się podobają. Ma mega dobrą pigmentację i nie osypuje się. Plusem też jest to, że po bokach ma z jednej strony taka jakby dziurkę a z drugiej takie wypukłe dzięki czemu mając kilka można je połączyć w taka jakby paletkę żeby każdy nie latał gdzieś osobno, bo są dość małe.
Druga rzecz to wibo Perfect Look concealer palette. Na początku chciałam sobie kupić taka tą bardziej znaną czwórkę z wibo gdzie jest różowy i zielony ale doszłam do wniosku, że tamta jest gorsza. W tej mamy rozświetlacz (prawy górny róg), kolor fioletowy maskuje przebarwienie i żółte odcienie skóry, jasny beż maskuje wypryski i cienie pod oczami, a ciemny beż modeluje kształt twarzy. Paletka ta nie jest jakaś cudowna, ale jak na taką cenę to godna polecenia :)


A wy co kupiłyście na promocji w Rossmanie ? :)

34 komentarze:

  1. bardzo duża kolekcja :D masz świetny gust naprawdę :D
    polecam i pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusze te bardzo lubię! L:)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo rzeczy ^^ j chciałam upolować rozświetlacz ale już nie było :(

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.tinypurpose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Sama dokupiłam sobie zapas tych błyszczyków z Wibo bo od początku roku jestem ich zwolenniczką. Kusił nie też zakup Milky Brown z Lovely ale kolor chyba nieco za mocny jak na moje gusta.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyki z wibo wydają się super. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rzeczy, chciałam kupić tę pomadkę z kylie, ale ostatecznie wybrałam inną;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kosmetyki :D Słyszałam, że te błyszczyki są świetne
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. oj nawet zaszalałaś na tych promocjach... ja niestety nie aż tak mocno hahha <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłaś duże zakupy, moje były bardzo skąpe. Z twoich produktów posiadam tylko odżywkę do rzęs z Eveline i jestem średnio zadowolona. Mam także pomadkę z Wibo bezbarwną i ten produkt polecam serdecznie :)

    https://Imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nic nie kupiłam, ale przyznam że ciekawe rzeczy udało Ci się kupić ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy! Szczególnie zaciekawił mnie ten produkt do brwi :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tą pomadę do brwi i od kilku dni to moj ulubiony produkt! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Lindos produtos!!
    Adoraria testar os batons.. a sombra da Revlon tenho e adoro.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie kupiłam dużo na tej promocji, w zasadzie to co potrzebowałam
    to co chciałam wypróbować było już wykupione :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kupiłam sobie Perfect Look concealer palette :D Jest to super produkt! Również polecam!

    http://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie śliczne.;)

    Dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałam kupić tą pomadę z Wibo, ale zdecydowałam się na taką z Maybelline.Fajne rzeczy.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super kosmetyki, niektóre z nich też używam :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kosmetyki :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja na promocji nic nie kupiłam, bo w ogóle nie byłam e Rossmannie - odstrasza dziczyzna kobiet...
    _______________
    LadyAlekseyBLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć! Bardzo ciekawy wpis! Dzięki za polecenie kosmetyków :)
    Zapraszam do mnie!
    www.metalovekule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zakupy :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze, mnie udało się upolować puder Healthy Balance, jestem nieamowicei zadowolona ♥♥
    Zapraszam: https://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłaś wiele wspaniałych kosmetyków! :)
    Ja również zaopatrzyłam się w ten żółty tusz do rzęs z Lovely i w pomadki Lovely K'lips - Milky Brown i Sweety. Są po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy zrobiłaś! :) Też chciałam kupić tą pomadę z Wibo, ale niestety w każdym Rossmannie blisko mnie była już wyprzedana :(

    Obserwuję :*
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. tez mam ta odzywke z Evelina super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo dużo fajnych rzeczy zakupiłaś bardzo jestem ciekawa tej pomady do brwi oraz podkładu

    OdpowiedzUsuń
  30. So viele wunderbare abendkleid schnürung warten auf Ihre Option, wenn Sie eine schöne Dame sein wollen, bitte wählen Sie unsere abendkleid spitze in deutschland kaufen.

    OdpowiedzUsuń
  31. Are you need or like Wedding Dresses,if you need or like and welcome ,clavonna promdressshop reviews here you can find best dresses for your big day!
    https://www.clavonna.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger