BLVCK - STYLEWE and justfashionnow

Hi!
Today I come to you  as a grown woman, because I just finished yesterday 18 years! If you want to find out something else about my birthday, write it in the comment! I will do a post with my birthday gifts that can be an inspiration to you because I know that you often have a problem of what to buy someone's 18th birthday.

I want you also to recommend a super company with clothes from different designers where you can find really great stuff! This is a page STYLEWE and justfashionnow.com
Below I give you a few links to it, so you can come and buy ! :)

Hej!
Przychodzę dziś do was już jako dorosła kobieta bo właśnie wczoraj skończyłam 18 lat! Jeśli macie ochotę dowiedzieć się coś wiecej o moich urodzinach lub abym zrobiła posta z prezentami urodzinowymi co może być dla was inspiracją bo wiem, że często ma się problem z tym co kupić komuś na 18 urodziny to piszcie w komentarzach !

Chcę wam również polecić super firmę z ubraniami od różnych projektantów gdzie możecie znaleźć naprawdę świetne rzeczy! Jest to strona STYLEWE oraz justfashionnow.com
Podam wam jeszcze niżej parę linków do niej więc chodżcie i kupujcie ! :)

Maxi Dresses STYLEWE
maxi-dresses STYLEWE
cocktail-dresses justfashionnow


I add a few more pictures from the last session :)

Dodam jeszcze kilka zdjęć z ostatniej sesji :)















czapka - ZAFUL
plecak- Vans
spodnie - TopShop
buty - New Balance
kurtka - Marks&Spencer

47 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! U mnie była osiemnastka równo miesiąc temu :)
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja
    Z chęcią zajrzę również na podane przez Ciebie strony

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś super!
    ekstra by było gdbyś dodała post o urodzinach!!
    pozdrawiam cieputko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Stylish and stunning outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. you look amezing



    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty jesteś ładna!! A z okazji urodzin, wszystkiego co najlepsze! :)

    Obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny Blog *.*
    Warto na niego wejść <33
    Co powiesz na wpln obs ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wszystkiego najlepszego! Myślę, że post z pomysłami na prezent na osiemnastkę to fajny pomysł ;)
    mój blog, zparaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 100laaat!! Chętnie zobaczę posta z prezentami^^
    Ale super masz te czapeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super piękny plecak ostatnio zastanawiałam się nad kupnem plecaka :)
    Piękne zdjęcia oraz piękne tło :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 260 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zestawy all black :) PS Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego !!! i oby spełniły się wszystkie twoje marzenia :) świetne zdjęcia ;) zapraszam do mnie
    https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice pic and lovely backpack.
    Visit my website to shop Wholesale Rucksack UK

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna stylizacja- czarny to zdecydowanie moj ulubiony kolor <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja jużi to z ogromną chęcią!
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/shine-bright-like-diamond.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w dorosłym życiu! Wszystkiego Najlepszego!
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No to spóźnione wszystkiego najepszego ;) poklikane! Uwielbaim to tło na zdjęciach! Dodaje klimatu ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego dobrego w takim razem. I oby Ci te wszystkie osiemnastki nie zleciały tak szybko jak mi w tamtym roku ;c

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czarne stylizacje!!
    Wyglądasz naprawdę super, świetny plecak ;)

    Zapraszam do mnie i jeśli mój blog Ci się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, a stylizacja bardzo ładna! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dobry styl :D stylizacja jest swietna!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. czarny to najlepszy kolor na świecie <3
    śliczna stylizacja

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    U mnie nowy post!
    Zapraszam: http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Total black is amazing!
    HI SPRING-NEW POST on www.onemoretime.es

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Spóźnione sto lat :)

    Wszystkie stronki kliknięte :)
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny plecak! :) Świetnie zdjęcia.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia ! Zajrzę na strony może znajdę coś dla siebie ^^

    http://allgoodthingsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama miałam okazję współpracować StyleWe i byłam naprawdę zadowolona. Świetna stylizacja. Tło zdjęć mega, można tylko pozazdrościć tak świetnego miejsca.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. StyleWe cudowne jak dla mnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego <3 i samych sukcesów
    Stylówka na plus :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  34. Super się prezentujesz, choć trochę brakuje mi tu innego koloru niż czerń. ;) I spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz!
    Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim spełnienia marzeń! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczniutko wyglądasz!

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię czarne stylizacje, wszystkiego najlepszego! :D
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Spóźnione wszystkiego najlepszego, hah! Super czapka.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Akurat dziś wieczorem idę na 18 mojej przyjaciółki hah.
    Ja muszę czekać jeszcze 8 miesięcy. :(
    Post z prezentami fajna opcja!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MILENTRY - BLOG , Blogger